اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

واقعیت بازاریابی محتوا

در فضای امروز کسب‌و‌کار، بازاریابی به عنوان یکی از ارکان اساسی در هر کسب‌و‌کاری پذیرفته شده‌است. بازاریابی محتوا به عنوان یکی از گرایش‌های مهم و تأثیرگذار بازاریابی، توانسته تأثیر بسزایی در رشد و نمو تمامی کسب‌و‌کارها داشته باشد. در حال حاضر پرسش در مورد اهمیت و ضرورت بازاریابی محتوا به پرسشی پیش‌‌پاافتاده و بدوی مبدل شده‌ و کمتر کسی از فعالان در این حوزه از اهمیت آن بی‌اطلاع هستند. اما با وجود ضرورت و اهمیت بازاریابی محتوا، همچنان صاحبان کسب‌و‌کار از مراحل و نحوه پیاده‌سازی این ابزار قدرتمند بی‌اطلاع هستند که در نهایت این عدم آگاهی، منجر به درک نادرستی از نتایج بازاریابی محتوا و اهداف بازاریابی محتوا می‌شود. در این مقاله قصد داریم با شناخت دقیق‌تر برخی مفاهیم و چگونگی کارکرد آنها نتایج بازاریابی محتوا را قابل فهم‌تر کنیم تا در نهایت انتخاب و دستیابی به اهداف بازاریابی محتوا برای شما عزیزان به آسانی مهیا شود. وضعیت فعلی بازاریابی و تولید محتوا در کسب‌و‌کار همواره برای رسیدن به ایده‌آل‌ها باید شرایط فعلی را به خوبی شناخت. بر اساس آخرین پرسشنامه‌های B2B مؤسسه بازاریابی محتوا، حدود ۴۳ درصد از کسب‌وکارها، صرفا به صورت اجباری به تولید محتوا می‌پردازند. علاوه بر این، موارد زیر از نتایج این پرسشنامه نیز قابل تأمل است: ۵۳ درصد از کسب‌وکارهایی که به این پرسشنامه پاسخ داده‌اند، دارای تیم بازاریابی محتوا متشکل از ۱ نفر هستند. ۳۸ درصد از تیم‌های بازاریابی محتوا بر این عقیده‌اند که اهداف بازاریابی محتوا و انتظارات کسب‌وکارها از نتایج بازاریابی محتوا از آنچه می‌تواند حاصل شود، غیرواقعی است. سایر سنجه‌های موجود در این نظرسنجی، حاکی از چشم‌انداز مثبت بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۸ است. تعریف چشم‌انداز و مشخص‌کردن اهداف و انتظارات از بازاریابی محتوا، نقشی مهم و کلیدی در انجام فرایند بازاریابی محتوا و حذف موانع و مشکلات بازی می‌کند که در نهایت می‌تواند موجب رشد ارزش برند شود. در صورتی که می‌خواهید بدانید که آیا انتظارات شما از نتایج بازاریابی محتوا به‌درستی انتخاب شده‌اند، با ما همراه باشید. آیا نتایج بازاریابی محتوا به سرعت نمودار ‍‌می‌شود؟ یکی از غیرواقعی‌ترین انتظاراتی که از بازاریابی محتوا می‌توان داشت، این است که بخواهیم به سرعت نتایج فعالیت‌های خود را ببینیم. بازاریابی محتوا یک فرایند تدریجی و مستمر است که آثار و نتایج آن به مرور زمان نمودار می‌شود. فرایند بازاریابی محتوا بر اساس مدل محرک-پاسخ عمل می‌کند. در این فرایند شما با انجام یک حرکت نظیر تولید محتوا، عکس‌العمل مخاطبان خود را مورد بررسی قرار می‌دهید و نقاطی که مخاطبان نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند را تشدید می‌کنید. اما به خاطر داشته باشید که این فرایند با سرعت پایینی اتفاق می‌افتد. برای موفقیت بازاریابی محتوا چه مدت زمانی کافی است؟ بازاریابی محتوا نیز همانند سایر واحدهای موجود در کسب‌وکار قابل ارزیابی است. اما همانطور که گفتیم مدت زمانی که باید برای دریافت بازخورد مناسب از فعالیت‌های این واحد منتظر بمانیم، طولانی خواهد بود. به طور کلی، برای دریافت بازخورد مناسب از فعالیت‌های بازاریابی محتوا باید در حدود ۱۲ الی ۱۸ ماه زمان به این واحد تخصیص داد. پس از گذر این زمان می‌توانید در مورد ادامه یا توقف فعالیت این واحد از کسب‌وکار تصمیم‌گیری کنید. البته، ناگفته نماند که این زمان با جنس صنعت و کسب‌وکار رابطه مستقیم دارد و ممکن است این زمان به یک یا ۲ماه تقلیل یا به بیش از ۲سال افزایش یابد اما نکته‌ای که مشخص است اینکه برای رسیدن به نتایج دلخواه، صبر و پشتکار در انجام فرایندهای بازاریابی محتوا و تولید محتوا بسیار تعیین‌کننده خواهدبود. یکی از غیرواقعی‌ترین انتظاراتی که از بازاریابی محتوا می‌توان داشت، این است که بخواهیم به سرعت نتایج فعالیت‌های خود را ببینیم. بازاریابی محتوا یک فرایند تدریجی و مستمر است که آثار و نتایج آن به مرور زمان نمودار می‌شود چگونه اهداف بازاریابی محتوا را واقع‌گرایانه کنیم؟ همانطور که گفتیم، نتایج بازاریابی محتوا در مدت زمان کوتاه خود را نمایان نخواهد کرد. به همین دلیل باید اهداف بازاریابی محتوا را با دقت بالایی برگزید. به همین جهت توصیه می‌کنیم تا اهداف خود را بر اساس متد S.M.A.R.T، واقع‌گرایانه کنید. این متد از ۵ مرحله تشکیل می‌شود که عبارتند از: خاص‌بودن: از خود بپرسید که با استفاده از بازاریابی محتوا قصد دارید به چه چیزی برسید. ترافیک بیشتر؟ فروش بیشتر؟ یا…؟ قابلیت اندازه‌گیری: برای آنکه اهداف شما واقعی باشند، بایستی آنها را با استفاده از بنچمارک‌ها اندازه‌گیری کنید. افزایش ترافیک را می‌توان با استفاده از Google Analytics سنجید. چه تعداد بازدیدکننده برای شروع کمپین لازم دارید؟ قابلیت دستیابی: همواره از قابلیت دسترسی اهداف، اطمینان حاصل کنید. سنگ بزرگ علامت نزدن است. با توجه به امکانات و شرایط اهداف را تعیین کنید. مرتبط‌بودن: چگونه تکنیک‌های بازاریابی محتوا به مشتریان و شرکت کمک می‌کند؟ صرفا داشتن یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی نمی‌تواند کمکی بکند. باید بتوانید ارتباط بین اهداف و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود را به خوبی مشخص و شفاف کنید. دارای زمان خاص: اهداف باید دارای زمان‌بندی باشند. همانطور که پیش‌تر گفتیم، برای دستیابی به اهداف بازاریابی محتوا حداقل ۱۲ تا ۱۸ ماه زمان نیاز است.

1397/6/11       00000             واقعیت بازاریابی محتوا       سئو Seo , فناوری ، تکنولوژی ، IT و.. , کسب و کار



 7Agahi.ir سامانه تبلیغاتی 7 آگهی
7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی


یادداشتها و چرکنویس های من parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست
یادداشتها و چرکنویس های من… یادداشتها ، مطالب ، نکات مهم و کاربردی … :: parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست


اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

پایگاه اطلاع رسانی بهترین گروه و انجمن , پایگاه اطلاع رسانی انجمن فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی اطلس ها , پایگاه اطلاع رسانی ابزارهای فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی با فرهنگ , پایگاه اطلاع رسانی 88080.ir , پایگاه اطلاع رسانی اخترشناسان ایران , پایگاه اطلاع رسانی مدیریت و دسترسی به آدرسها و لینکهای اینترنتی
آموزش هنرهای دوزندگی و چهل تکه دوزی با شادی در شادی دوز با مدیریت مهین حیدرنیا ShadiDooz.ir , , وبلاگ پرهاست , , 7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی , , مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا , , گروه فنی مهندسی پرهاست , , وبلاگ گروه فنی مهندسی پرهاست
| چرا کودک اوتیسم می گیرد | اوتیسم شدید چیست | غربالگری تشخیص اوتیسم | autism in 9 year old | هزینه درمان اوتیسم | اوتیسم چیه | autism 7 year old | اوتیسم چگونه بیماریست | برای پیشگیری از اوتیسم چه کنیم | غذای اوتیسم | از کجا بفهمیم کودک اوتیسم دارد | درمان گیاهی اوتیسم کودکان | مراکز غربالگری اوتیسم | autism 2 month old | اوتیسم مقاله | اوتیسم چیست و انواع آن | اوتیسم چه علائمی دارد | autism 6 year old symptoms | روز جهانی اوتیسم 2018 | اوتیسم چه نوع بیماری است | اوتیسم در نوزاد | اوتیسم فرادرمانی | اوتیسم متوسط چیست | الخوض autism | مرکز درمان اوتیسم در تهران | زندگی اوتیسم | درمان اوتیسم اصفهان | زبان اوتیسم | درمان اوتیسم بزرگسالان | بازیگری ک اوتیسم دارد | چیست اوتیسم | اوتیسم اختلال ژنتیکی | 5 autism facts | درمان اوتیسم با گیاهان دارویی | autismo 6 años | autism 9 month old signs | درمان اوتیسم طب سنتی | چه چیزی باعث اوتیسم میشه | hawaii 5-0 autism | autism شو یعنی | اوتیسم درمان دارد | اوتیسم ژنتیکی | اوتیسم جدول | autism 8 months old | autism ویکیبیدیا | علت اوتیسم | بیماریه اوتیسم چیست | درمان کودکان اوتیسم | نظریه اوتیسم چیست | اوتیسم بر اثر چیست | درمان اوتیسم خفیف | چرا بچه ها اوتیسم میگیرند | نشانه ی اوتیسم | autismo 0-90 messina | درمان سریع اوتیسم | autism معنى بالعربی | اوتیسم لکنت زبان | اوتیسم ذهنی | autism wiki | اوتیسم چه بیماریه | غربالگری طرح اوتیسم | اوتیسم سیاسی | autism 5 | اوتیسم زاهدان | غربالگری اوتیسم چگونه است | زمان درمان اوتیسم | اوتیسم حیوانات | autismus | اوتیسم سرای مهربانی | علائم اوتیسم ضعیف | اوتیسم بهزیستی | درمان روانشناختی اوتیسم | چرا اوتیسم | حمایت اوتیسم | autism 18 months | چه چیزهایی باعث اوتیسم میشود | اوتیسم محیطی چیست | طیف ضعیف اوتیسم | autismo 1 | بیماری autism | نشانهای اوتیسم چیست | درمان پزشکی اوتیسم | e-autism webbutbildning | درمان اوتیسم گیاهی | autism 1 | درمان اوتیسم با طب گیاهی | autism diagnostic interview-revised | اوتیسم در غربالگری | اختلالات اوتیسم چیست | چه کسانی اوتیسم داشتند | $10 000 autism awareness scholarship | درمان اوتیسم با اصلاح ژن | dsm 5 autism | ما المقصود ب autism | اتیسم اردیبهشت | اوتیسم علت | علائم اوتیسم ضعیف در کودکان | autism به فارسی | autism 2.5 year old signs | اوتیسم علائمش چیست

@AutismFariha #اُتیسم #تشخیص_اتیسم #اوتیسم #مرکز_اوتیسم_فریحا #اولین_پایگاه_غربالگری_تهران #مرکز_اتیسم_فریحا #fariha #مرکزاتیسم_فریحا #مرکز_فریحا #otism #اتاق_حسی_حرکتی #مربی #otitis_Interna #تشخیص #اتاق_تاریک #دکترخاندانی #غربال #در_خود_ماندگی #مشاوره #درمان #اوتیسم_نوزادان #screening #توانبخشی #مرکز #otitis_Media #مددکار #AFariha.ir #روانشناس
Copyright © 2002-2019, bafarhang.ir. Design and Hosting by ParHost All Rights Reserved.
12633