اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

واقعیت بازاریابی محتوا

در فضای امروز کسب‌و‌کار، بازاریابی به عنوان یکی از ارکان اساسی در هر کسب‌و‌کاری پذیرفته شده‌است. بازاریابی محتوا به عنوان یکی از گرایش‌های مهم و تأثیرگذار بازاریابی، توانسته تأثیر بسزایی در رشد و نمو تمامی کسب‌و‌کارها داشته باشد. در حال حاضر پرسش در مورد اهمیت و ضرورت بازاریابی محتوا به پرسشی پیش‌‌پاافتاده و بدوی مبدل شده‌ و کمتر کسی از فعالان در این حوزه از اهمیت آن بی‌اطلاع هستند. اما با وجود ضرورت و اهمیت بازاریابی محتوا، همچنان صاحبان کسب‌و‌کار از مراحل و نحوه پیاده‌سازی این ابزار قدرتمند بی‌اطلاع هستند که در نهایت این عدم آگاهی، منجر به درک نادرستی از نتایج بازاریابی محتوا و اهداف بازاریابی محتوا می‌شود. در این مقاله قصد داریم با شناخت دقیق‌تر برخی مفاهیم و چگونگی کارکرد آنها نتایج بازاریابی محتوا را قابل فهم‌تر کنیم تا در نهایت انتخاب و دستیابی به اهداف بازاریابی محتوا برای شما عزیزان به آسانی مهیا شود. وضعیت فعلی بازاریابی و تولید محتوا در کسب‌و‌کار همواره برای رسیدن به ایده‌آل‌ها باید شرایط فعلی را به خوبی شناخت. بر اساس آخرین پرسشنامه‌های B2B مؤسسه بازاریابی محتوا، حدود ۴۳ درصد از کسب‌وکارها، صرفا به صورت اجباری به تولید محتوا می‌پردازند. علاوه بر این، موارد زیر از نتایج این پرسشنامه نیز قابل تأمل است: ۵۳ درصد از کسب‌وکارهایی که به این پرسشنامه پاسخ داده‌اند، دارای تیم بازاریابی محتوا متشکل از ۱ نفر هستند. ۳۸ درصد از تیم‌های بازاریابی محتوا بر این عقیده‌اند که اهداف بازاریابی محتوا و انتظارات کسب‌وکارها از نتایج بازاریابی محتوا از آنچه می‌تواند حاصل شود، غیرواقعی است. سایر سنجه‌های موجود در این نظرسنجی، حاکی از چشم‌انداز مثبت بازاریابی محتوا در سال ۲۰۱۸ است. تعریف چشم‌انداز و مشخص‌کردن اهداف و انتظارات از بازاریابی محتوا، نقشی مهم و کلیدی در انجام فرایند بازاریابی محتوا و حذف موانع و مشکلات بازی می‌کند که در نهایت می‌تواند موجب رشد ارزش برند شود. در صورتی که می‌خواهید بدانید که آیا انتظارات شما از نتایج بازاریابی محتوا به‌درستی انتخاب شده‌اند، با ما همراه باشید. آیا نتایج بازاریابی محتوا به سرعت نمودار ‍‌می‌شود؟ یکی از غیرواقعی‌ترین انتظاراتی که از بازاریابی محتوا می‌توان داشت، این است که بخواهیم به سرعت نتایج فعالیت‌های خود را ببینیم. بازاریابی محتوا یک فرایند تدریجی و مستمر است که آثار و نتایج آن به مرور زمان نمودار می‌شود. فرایند بازاریابی محتوا بر اساس مدل محرک-پاسخ عمل می‌کند. در این فرایند شما با انجام یک حرکت نظیر تولید محتوا، عکس‌العمل مخاطبان خود را مورد بررسی قرار می‌دهید و نقاطی که مخاطبان نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند را تشدید می‌کنید. اما به خاطر داشته باشید که این فرایند با سرعت پایینی اتفاق می‌افتد. برای موفقیت بازاریابی محتوا چه مدت زمانی کافی است؟ بازاریابی محتوا نیز همانند سایر واحدهای موجود در کسب‌وکار قابل ارزیابی است. اما همانطور که گفتیم مدت زمانی که باید برای دریافت بازخورد مناسب از فعالیت‌های این واحد منتظر بمانیم، طولانی خواهد بود. به طور کلی، برای دریافت بازخورد مناسب از فعالیت‌های بازاریابی محتوا باید در حدود ۱۲ الی ۱۸ ماه زمان به این واحد تخصیص داد. پس از گذر این زمان می‌توانید در مورد ادامه یا توقف فعالیت این واحد از کسب‌وکار تصمیم‌گیری کنید. البته، ناگفته نماند که این زمان با جنس صنعت و کسب‌وکار رابطه مستقیم دارد و ممکن است این زمان به یک یا ۲ماه تقلیل یا به بیش از ۲سال افزایش یابد اما نکته‌ای که مشخص است اینکه برای رسیدن به نتایج دلخواه، صبر و پشتکار در انجام فرایندهای بازاریابی محتوا و تولید محتوا بسیار تعیین‌کننده خواهدبود. یکی از غیرواقعی‌ترین انتظاراتی که از بازاریابی محتوا می‌توان داشت، این است که بخواهیم به سرعت نتایج فعالیت‌های خود را ببینیم. بازاریابی محتوا یک فرایند تدریجی و مستمر است که آثار و نتایج آن به مرور زمان نمودار می‌شود چگونه اهداف بازاریابی محتوا را واقع‌گرایانه کنیم؟ همانطور که گفتیم، نتایج بازاریابی محتوا در مدت زمان کوتاه خود را نمایان نخواهد کرد. به همین دلیل باید اهداف بازاریابی محتوا را با دقت بالایی برگزید. به همین جهت توصیه می‌کنیم تا اهداف خود را بر اساس متد S.M.A.R.T، واقع‌گرایانه کنید. این متد از ۵ مرحله تشکیل می‌شود که عبارتند از: خاص‌بودن: از خود بپرسید که با استفاده از بازاریابی محتوا قصد دارید به چه چیزی برسید. ترافیک بیشتر؟ فروش بیشتر؟ یا…؟ قابلیت اندازه‌گیری: برای آنکه اهداف شما واقعی باشند، بایستی آنها را با استفاده از بنچمارک‌ها اندازه‌گیری کنید. افزایش ترافیک را می‌توان با استفاده از Google Analytics سنجید. چه تعداد بازدیدکننده برای شروع کمپین لازم دارید؟ قابلیت دستیابی: همواره از قابلیت دسترسی اهداف، اطمینان حاصل کنید. سنگ بزرگ علامت نزدن است. با توجه به امکانات و شرایط اهداف را تعیین کنید. مرتبط‌بودن: چگونه تکنیک‌های بازاریابی محتوا به مشتریان و شرکت کمک می‌کند؟ صرفا داشتن یک حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی نمی‌تواند کمکی بکند. باید بتوانید ارتباط بین اهداف و فعالیت‌هایی که انجام می‌شود را به خوبی مشخص و شفاف کنید. دارای زمان خاص: اهداف باید دارای زمان‌بندی باشند. همانطور که پیش‌تر گفتیم، برای دستیابی به اهداف بازاریابی محتوا حداقل ۱۲ تا ۱۸ ماه زمان نیاز است.

1397/6/11       00000             واقعیت بازاریابی محتوا       سئو Seo , فناوری ، تکنولوژی ، IT و.. , کسب و کار



 7Agahi.ir سامانه تبلیغاتی 7 آگهی
7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی


یادداشتها و چرکنویس های من parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست
یادداشتها و چرکنویس های من… یادداشتها ، مطالب ، نکات مهم و کاربردی … :: parhost.net گروه فنی مهندسی پرهاست


اولین مرکز تخصصی غربالگری اتیسم شهر تهران در مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا www.AutismFariha.ir

پایگاه اطلاع رسانی بهترین گروه و انجمن , پایگاه اطلاع رسانی با فرهنگ , پایگاه اطلاع رسانی ابزارهای فناوری اطلاعات , پایگاه اطلاع رسانی 88080.ir , پایگاه اطلاع رسانی اخترشناسان ایران , پایگاه اطلاع رسانی اطلس ها , پایگاه اطلاع رسانی مدیریت و دسترسی به آدرسها و لینکهای اینترنتی , پایگاه اطلاع رسانی انجمن فناوری اطلاعات
وبلاگ گروه فنی مهندسی پرهاست , , 7Agahi.ir سامانه آگهی رایگان هفت آگهی , , مرکز اختلال طیف اُتیسم فریحا , , آموزش هنرهای دوزندگی و چهل تکه دوزی با شادی در شادی دوز با مدیریت مهین حیدرنیا ShadiDooz.ir , , گروه فنی مهندسی پرهاست , , وبلاگ پرهاست
| درمان اوتیسم چیست | autism 4 year old boy | اوتیسم و ضریب هوشی | ریشه اوتیسم چیست | اوتیسم در بزرگسالان | autismo 6 mesi | autism معنی | درمان بچه های اوتیسم | signs of autism 9 year old | اوتیسم 2018 | اتیسم اردیبهشت | اوتیسم زیر دو سال | درمان اوتیسم نوزادان | غذاهای درمان اوتیسم | چرا بچه ها اوتیسم میگیرند | اوتیسم مسی | اوتیسم از چند سالگی شروع می شود | نشانه ی اوتیسم چیست | عامل اوتیسم چیست | autism 3 year old test | اوتیسم در طب اسلامی | اوتیسم حرف زدن | درمان اوتیسم به کمک حیوانات | اوتیسم درمان قطعی دارد | اوتیسم پاورپوینت | علائم اوتیسم ضعیف در کودکان | bebe autismo 8 meses | amo-02 autism | فرق اوتیسم و بیش فعالی | درمان اوتیسم با سلول های بنیادی | autism stage 0 | autism معنى بالعربی | autism بالعربی | autism ترجمة | autism at 9 months | اوتیسم کودکان | جدیدترین درمان اوتیسم | بیماری اوتیسم کی مشخص میشود | از کجا بفهمیم اوتیسم داریم | چه چیزی باعث اوتیسم در کودکان میشود | درمان اوتیسم ضعیف | درمان اوتیسم با مواد غذایی | autism 2 year old checklist | اوتیسم ت | autism 2 year old boy | اوتیسم چیست علائم | autism 6 year old boy | autism 15 months | autismo 9 meses | کودکان اوتیسم چقدر عمر میکنند | پروتکل درمان اوتیسم | autism spectrum 06 | اوتیسم را تعریف کنید | چرا اوتیسم به وجود می اید | 0 que significa autismo | بیماری اوتیسم چیست و علایم آن | autism عربیة | autism 60 minutes | autism 8 month baby | اوتیسم نوع a | شیر شتر درمان اوتیسم | ایا اوتیسم درمان میشود | 3 autism | چه غذایی برای اوتیسم خوب است | درمان خوراکی اوتیسم | اوتیسم و صرع | مرکز اوتیسم ذهن زیبا | autism 6 months old | تعریف autism | اوتیسم اردبیل | اختلال اوتیسم چیست | اوتیسم سیاسی | بیماران اوتیسمی چند سال عمر میکنند | غربالگری طرح اوتیسم | علت اوتیسم چیست | اوتیسم مقاله | اوتیسم در کودکان چیست | نشانه ی اوتیسم در نوزادان | اوتیسم فیلم | اوتیسم 2 | autism 2 year old signs | اوتیسم جدول | مرکز درمان اوتیسم تهران | برای پیشگیری از اوتیسم چه کنیم | ناراحتی اوتیسم چیست | زمان درمان اوتیسم | autism 3 year old checklist | درمان اوتیسم از نظر دکتر خیر اندیش | روش درمان اوتیسم چیست | اوتیسم در نوزادان چیست | اوتیسم ویکی پدیا | درمان اوتیسم در تهران | اوتیسم سندروم | شبه اوتیسم چیست | درمان شدگان اوتیسم | اوتیسم چگونه بوجود میاد | بیماری اوتیسم کودکان چیست | autism 9 month old baby | اوتیسم درمان میشود | اوتیسم و سندروم چیست

@AutismFariha #تشخیص_اتیسم #autism #otism #مرکزفریحا #fariha #اولین_پایگاه_غربالگری_تهران #اتیسم #مرکز_فریحا #اوتیسم #مرکز_اوتیسم_فریحا #منطقه_18 #اتاق_حسی #rangtism #مشاور #حسی_حرکتی #اوتیسم_رسانه #بیماری_در_خود_ماندگی #اوتیسم_شدید #otitis_Media #اوتیسم_بین_المللی #afariha.ir #partism #AFariha.ir #شدید #خفیف #اوتیسم_خفیف #تشخیص #otitis_Interna
Copyright © 2002-2020, bafarhang.ir. Design and Hosting by ParHost All Rights Reserved.
19345